Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

Τέλος η On telecoms


Είχε ακουστεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, το διαβάζαμε σε forum και σε site τεχνολογίας και τελικά είναι αλήθεια. Τη περασμένη εβδομάδα η ON Telecoms έβγαλε ανακοίνωση πως θα σταματήσει η λειτουργία της 30 Ιουνίου.

Να είμαι ειλικρινής αν κάποιος είχε ON Telecoms και δεν είχε διαβάσει όλα τα σχετικά άρθρα θα είχε καταλάβει κάτι. Η ON ήταν ο παροχέας μας για τηλεφωνία και internet στη δουλειά μου και αρκετές φορές το τελευταίο χρόνο είχαμε προβλήματα. Δύο φορές μπορώ να θυμηθώ μέσα στο χρόνο δεν είχαμε internet και τηλέφωνο για τουλάχιστον 4 ώρες για "τεχνικούς λόγους". Το θέμα ήταν πως σε αυτό το τετράωρο plus δεν μπορούσες να δηλώσεις ή να ρωτήσεις και την ON τίποτα αφού ούτε το τηλέφωνο εξυπηρέτησης (13808) λειτουργούσε. Αν συνυπολογίσεις και άλλα μικρόπροβλήματα τότε βγάζεις ένα συμπέρασμα για το τι θα μπορούσε να επακολουθήσει.

Σίγουρα για το τέλος της ON (όπως το έθεσε και ένας χρήστης του Insomnia σε σχόλιο, OFF Telecoms) δεν φταίνε οι τεχνικοί και οι υπάλληλοι που τώρα θα μείνουν άνεργοι. Από αυτά που έχω διαβάσει ξέρω πως χρωστούσε χρήματα στον ΟΤΕ και νομίζω πως αυτή η παντοκρατορία των καλωδίων του ΟΤΕ που σχεδόν όλοι οι providers στην Ελλάδα αναγκάζονται να χρυσοπληρώνουν δεν ευνοεί ιδιαίτερα τον ανταγωνισμό. Όμως αυτό είναι η ελληνική πραγματικότητα των τηλεπικοινωνιών.

Κάποιοι θα πουν πως για το κλείσιμο της ON φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και κάποιοι θα πουν επιτέλους έκλεισε η ON που χλευάζοντας την εξυπηρέτηση όμως κανένας δεν θα πει για τους ανέργους που αφήνει πίσω της. Δεν υποστηρίζω καμία εταιρία (είναι ανόητο στο καπιταλισμό να υποστηρίζεις εταιρίες σαν fanboy γιατί έτσι παίζεις το παιχνίδι του marketing που περίτεχνα έχουν στήσει) όμως εδώ και τόσα χρόνια όταν καλούσα την τεχνική υποστήριξη άκουγα τις ίδιες φωνές να προσπαθούν να με εξυπηρετήσουν και τώρα αυτοί οι άνθρωποι δεν θα έχουν δουλειά.

Αν κάποιος καλούσε το τηλέφωνο εξυπηρέτησης την προηγούμενη εβδομάδα (και όποιος το καλέσει και μέχρι το τέλος του μήνα)  θα ακούσει τις αγανακτισμένες φωνές των υπαλλήλων να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Όμως η αλήθεια είναι πως και το που σηκώνουν το τηλέφωνο είναι αρκετό. Ποιος θα τους κρίνει αν δεν έχουν "κέφι" να σε εξυπηρετήσουν. Νομίζω πως ο κάθε εργαζόμενος στην ίδια κατάσταση θα ήταν. Δεν ξέρω αν η ON τους πλήρωνε κανονικά (και ντρέπομαι να ρωτήσω είναι η αλήθεια) όμως τώρα οι άνθρωποι αυτοί είναι σε δύσκολη κατάσταση.

Δυστυχώς, όταν κλείνουν εταιρίες που εξυπηρετούν ένα τόσο μεγάλο μέρος της Ελλάδας όλοι βγαίνουν χαμένοι. Αρχικά οι εργαζόμενοι, αφού δεν θα έχουν δουλειά και στη συνέχεια οι καταναλωτές αφού λιγότερος ανταγωνισμός σημαίνει χειρότερη εξυπηρέτηση / παροχές από τις άλλες εταιρίες (έτσι τουλάχιστον μας τα έμαθαν στο λύκειο στις Αρχές οικονομικής θεωρίας).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου